Hát ma úgy jártam, mint az a bizonyos paraszt bácsi….

Már elnézést. De biztos ismeritek azt a viccet, mikor a paraszt bácsit elviszik repülni a mezőgazdasági repülővel. Leszállás után meg kiváncsian kérdi a pilóta: „Na, bátyám? Milyen volt, hogy tetszett?”.

A bácsi mondja: „Jó volt ez fiam. Bár azt sejtettem, hogy becsinálok, azt is, hogy bepisilek, de mikor fejre állítottad a gépet, hogy ez mind még a nyakamba is csorog, na azt azért nem gondoltam”.

Én is így jártam. Az adventi koszorúval, illetve a gyertyákkal.

Sejtettem sajnos, hogy nem marad érintetlenül és előbb-utóbb megrongálják. Hiszen mindenhol vannak - itt is - HMCS-k (Helyi Menő Csávók). Gondoltam, hogy majd ők "megmutatják".

Úgy sejtettem, hogy este, éjszaka néhány felestől (vagy egésztől) és pár üveg sörtől bátorságot merítve, majd az éj leple alatt szétrombolják, vagy talán felgyújtják, hogy érezzük a „szeretetük melegét”.  De tévedtem. Még délután, szinte fényes nappal vittek el két gyertyát a koszorúból. Hatalmas "vagyoni előnyre szert téve" ezzel, hiszen a két gyertya értéke pár száz forint.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerencsére van térfigyelő kamera, így kiderült nagyon hamar, ki vitte el. Hogy miért tette, nem tudni. De ők azok, akik a temetőből Halottak napján, meg Karácsonykor is begyűjtik a mécseseket. Kell az otthon...

Legalább azok világítsanak, ha az értelem már nem teszi náluk.

Szóval felnőtt ember, egy ismert család nőtagja tette.

Természetesen okozott jogos felháborodást az eset.

Mi több, a rendőrség is azonnal „partner” volt. A felvételt megnézve, meglátogatták a családot és felajánlották nekik, hogy gyertyástól visszakísérik őket a koszorúhoz, ahol megvárják türelmesen még azt is, hogy visszategyék a gyertyákat oda, ahonnan elvették.

Így is történt. Rendőri díszkísérettel az említett család visszavitte a gyertyákat és azok ismételten az eredeti helyükön vannak.

Szóval azért ez „pestiesen szólva” nem semmi.

Én sem gondoltam volna, ugyanúgy, mint az a bizonyos paraszt bácsi. Titokban azért reménykedtem, hogy nem lesz igazam.

De itt nem a gép állt fejre, hanem (megint) a világ sajnos….


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása